Mijn hondenbaan

Hier kun je alles lezen over mijn geweldige hondenbaan; dingen die ik meemaak, bedenk, alles over het honden uitlaten, honden verzorgen, katten verzorgen en over mijn eigen bedrijf is hier te vinden.

Huisdierenservice Bobbie & Co


zondag 25 augustus 2013

Katten & knaagdieren

Wegens omstandigheden heb ik vandaag een korte blog. Op 9 september staat de volgende blog pas online ivm vakantie. Ik wens jullie een fijne paar weken toe!

Toen ik mijn bedrijfje heb opgezet, heb ik bewust gekozen voor de naam 'huisdierenservice'. Dit omdat ik buiten honden uitlaten, ook katten en knaagdieren kan verzorgen als mensen bijvoorbeeld op vakantie zijn.
Ik heb verschillende katten die ik af en toe verzorg, en ook daar maak ik dus dingen mee.
Denk aan Zoƫ, die ineens Joey bleek te zijn (waar ze achterkwamen toen ze hem wilden sterisiliseren)
Of Blinky, die ik regelmatig verzorg voor een buurvrouw. Als ik hem kom verzorgen, zit hij me altijd voor het raam op te wachten. Dan loop ik langs en blijft hij net zolang kijken tot ik bijna bij de voordeur ben. Zodra ik die open heb, staat hij al voor mijn neus. Kroelen vind hij heerlijk, maar oppakken hoef ik niet te proberen. Dan is hij niet agressief hoor, hij laat alleen duidelijk merken dat hij daar niet van gediend is.
Of Suze, een prachtige main coon poes die helemaal niet geaaid wil worden door mij, maar gewoon bij haar voerbakje staat te wachten tot ik die vul. En als ik hem gevuld heb, mag ik wel weer weg van haar.
Grappig, hoe ook bij katten duidelijk is dat elke kat anders is. En dat maakt mijn werk zo leuk, al die afwisseling.
Geniet van de zondag!
Bernadette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten